hits

Rask og effektiv hjemmetrening

Du trenger ikke g p et treningssenter for f deg en god styrkekt. Det er mye du kan gjre hjemme p stuegulvet, ellet ute p f.eks. en lekeplass. Her kommer et forslag til en kt som ikke krever noe utstyr. Bruk gjerne en vekt eller noe du finner hjemme om du syns noen av velsene blir litt lette. Gjennomfr kten som en sirkeltrening (gjr ett sett av hver velse uten pause i mellom velsene) s fr du opp pulsen i samme slengen.

3 runder med 8-12 repetisjoner av hver velse

  • Armhevninger (Knrne i bakken for en lettere variant. Legg beina p noe hyt for en tyngre variant)
  • Kneby (Her kan du fint bruke noe med litt vekt i, evt kjre hoppende kneby)
  • Dynamisk planke (St i vanlig plankeposisjon - "klatre" opp i en hy planke med strake armer - ned igjen p albuene)
  • Dips (legg noe med vekt p fanget for ekstra motstand)
  • Bulgarsk utfall (ene foten opp en stol/benk)
  • Diagonallft (St p alle fire og lft motsatt ben og arm)

 


 

Bruker du trene hjemme? 

 

Ingen kommentarer

Skriv en ny kommentar

Stine Toppe

Stine Toppe

21, Bergen

Mitt liv med ME. Jeg er en treningsentusiast som n lever livet fra sofaen

Kategorier

Arkiv